Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Επίθεση του Δ.Κοντομηνά με αφορμή τους περιοριστικούς όρους που επέβαλαν


Στην αντεπίθεση περνάνε οι επιχειρηματίες που θεωρούν ότι θίγονται και μάλιστα όταν έχει να κάνει με την δικαιοσύνη τότε η σημασία που αποκτά το θέμα είναι μεγάλη. Ενώ αφήνουν ελεύθερους χωρίς όρους όσους έφαγαν τα λεφτά από τα ομόλογα επέβαλαν περιοριστικούς όρους στον Δ.Κοντομηνά για την υπόθεση της Ν.Αφρικής(2001) που έχει πληρώσει στο ακέραιο και με τόκους τους 150 πολίτες που έπεσαν θύματα μιας ασφαλίστριας που τους έφαγε τα χρήματα. Το εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι ότι παρότι του επεβλήθησαν περιοριστικοί όροι(απαγόρευση εξόδου από την χώρα και εγγύηση 300.000 ευρώ) το ανακοίνωσε ο ίδιος καταγγέλλοντας όσους υποστηρίζει ότι έστησαν το παιχνίδι μετά τις καταγγελίες που έκανε το 2008. Ρε παιδιά η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ είναι...





κολοσσός και πουλήθηκε χωρίς πρόβλημα, άρα που τι έγινε και δεν το είδαν οι αγοραστές; Ότι και να λέμε δεν κάθισε να κρυφτεί και να περιμένει να συγκαλυφθεί το θέμα ή να σηκώσει να πάρει τηλέφωνα για να το εξαφανίσει, ζητώντας χάρες. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάντα βλέπουμε να ασκούνται πιέσεις για να μην γραφτεί τίποτα ενώ εδώ βγαίνει στα ίσια και καταγγέλλει. Θεωρεί ότι είναι αθώος και γιαυτό βγαίνει στην αντεπίθεση επειδή πληρώνει τα της Ν.Δ. όταν μια υπόθεση που είχε τελειώσει την ξέθαψε ένα σύστημα το 2008. Τον Κοντομηνά φοβόντουσαν οι δικαστές μην την κοπανήσει; Εδώ δεν πρόκειται για περίπτωση που ο επιχειρηματίας δεν έχει τι να κάνει στο εξωτερικό καθώς όλες οι επιχειρήσεις και δραστηριότητες σχετίζονται με το εξωτερικό. Προς τι η απαγόρευση εξόδου από την χώρα; Φοβήθηκαν μην το σκάσει και δεν ξαναγυρίσει όταν έχει εταιρείες με εκατοντάδες υπαλλήλους και δεν έχει βαρέσει ποτέ κανόνι; Και για να μην παρεξηγηθούμε από Μάκηδες και λοιπούς φίλους , να σημειώσουμε ότι δεν λέμε κάτι διαφορετικό από όσα έλεγαν οι ίδιοι όταν βρίσκονταν στον ALPHA και κατέθεταν κατά του Γ.Κουρή για την ίδια υπόθεση. Για την ιστορία να ξέρετε ότι στον Παύλο Ψωμιάδη που έκανε απάτη στο κράτος και σε 1εκ. κόσμο η εγγύηση που επιβλήθηκε ήταν 100.000 ευρώ. Οπότε μπορεί να καταλάβει κανείς τι γίνεται…

Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Κοντομηνάς σε όλα τα MME και είναι αρκετά σκληρή λέει:

«Η σημερινή επιβολή περιοριστικών όρων στο πρόσωπό μου είναι το τελευταίο και πλέον ηχηρό από τα «άσφαιρα πυρά» της εξελισσόμενης από μακρόν επίθεσης σε βάρος μου η οποία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008 και συναρτάται άμεσα με την αποκάλυψη από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA (του οποίου ήμουν πρόεδρος και ιδιοκτήτης), του σκανδάλου της μονής Βατοπαιδίου. Την εποχή εκείνη, διόλου τυχαία, ασκήθηκαν σε βάρος μου ποινικές διώξεις που αφορούσαν υποθέσεις οι οποίες ανασύρθηκαν περίεργα από το αρχείο, όπου παρέμεναν επί πολλά έτη, λόγω ελλείψεως βασιμότητας, με στόχο να με θέσουν υπό καθεστώς ομηρείας.
Σήμερα μετά λύπης διαπίστωσα, ότι η τήρηση των αυτονόητων υποχρεώσεων που επέβαλε η ηθική μου, μέσω της υλοποίησης κάθε πραγματικής ή έστω φερόμενης υποχρέωσης των εταιριών μου προς πελάτες τους ήδη από έτους 2001, δεν ήταν αρκετή να αποτρέψει την άδικη επιβολή περιοριστικών όρων σε βάρος μου, σε συνδυασμό μάλιστα με τον 45ετή αψεγάδιαστο επιχειρηματικό και κοινωνικό μου βίο.
Δεν πειράζει. Η πίστη μου για την επί της ουσίας δίκαιη κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης παραμένει ακλόνητη και είμαι βέβαιος ότι θα αποτελέσει απάντηση προς τους κάθε λογής διώκτες μου και τους ευκαιριακούς συμμάχους τους».